Contul meu
Coș de cumpărături 0
Coș de cumpărături
Nu ai încă produse în coșul de cumpărături

Q. Ce este TotalConvert?
TotalConvert.ro este operat de societatea Continental Consulting SRL. Suntem o companie specializată în cumpărarea și vânzarea bunurilor electronice utilizate, de bună calitate, într-un mod simplu, rapid și transparent.
Înțelegem că tranzacționarea produselor utilizate poate fi o provocare solicitantă și de durată, așa că am simplificat procesul, reducând riscurile, prin crearea unui mediu civilizat și sigur, oferind în același timp cotații avantajoase.

Q. De ce să vând către voi?
Este cea mai sigură și rapidă metodă de a vinde produse electronice, primind banii pe loc.
Deblochează averea din sertar! Telefonul tău de rezervă valorează mai puțin în fiecare zi. 

Q. De ce să cumpăr de la voi?
Știi ce cumperi. Fiecare dispozitiv trece printr-o inspecție tehnică rigurosă. În plus, ai garanție și drept de retur.
Prețuri avantajoase. Actualizăm constant prețurile produselor aflate la vânzare astfel încât ești sigur că achiziționezi la un preț extrem de bun.
Fără contracte de abonament. Nu-i nevoie să faci un abonament de telefonie pe 2 ani pentru a obține un super deal.
Protejați mediul și bugetul. De ce să cumperi ultimul model de telefon când și penultimul este aproape la fel de performant, dar cu o economie considerabilă?

Q. Este o afacere de încredere?
Activăm în domeniu de peste 9 ani, cu doua magazine fizice, cât și online, timp în care am tranzacționat peste 70.000 de produse și facem eforturi să depășim așteptările clienților.
Înțelegem că unele persoane pot avea rețineri în a cumpăra produse utilizate, dar dorim să schimbăm percepția legată de astfel de produse, oferind calitate și transparență, iar evoluția companiei demonstrează că argumentele noastre au convins tot mai mulți clienți.
Cel mai important pentru noi este să construim o relație bazată pe încredere cu clienții noștri și de lungă durată. Investim resurse considerabile să dezvoltăm acest concept, pe care dorim să-l ducem mult mai departe. 
Desigur, ne putem lăuda cu multe... Te așteptăm să vizitezi magazinul fizic și online, studiază compania, vezi ce spun clienții despre noi și sperăm că te vei convinge că poți tranzacționa în siguranță.

Q. Ce trebuie să fac înainte să vând produsul?
- fă o copie de siguranță (back-up) pentru datele tale personale
- scoate SIM-ul și cardul de memorie. Acestea vor fi distruse dacă vor ajunge la noi, pentru a-ți proteja datele personale.
- scoate toate conturile (Icloud, Google, Samsung etc), parole, faceID etc
- resetează telefonul la setările din fabrică
- pregătește toate accesoriile cu care a venit produsul (eventual factura și garanție valabilă, dacă există) pentru a primi un preț maxim

Q. Cum putem vinde către TotalConvert?
Contactează-ne pe Whatsapp, sau chat-ul de pe site, sau telefonic, sau te asteptăm direct în magazine: Camil Ressu nr 4 sau Calea Griviței 142.
Pentru a asigura transparență îți punem la dispoziție și programul de evaluare (pentru telefoane și tablete) pe site-ul nostru, astfel ca poți vedea pe loc cât primești pe telefonul tău.
1. testăm produsul
2. facem o evaluare
3. primești banii în câteva minute în magazin (sau rapid prin bancă)

Q. Pot să trimit produsul prin curier către voi?
Sigur că da. Evaluează-ți produsul și completează datele tale în pagina Vinde, apoi îți trimitem curier. Achităm rapid produsul prin bancă, dupa testare.

Q. Cum testăm telefoanele?
Toate telefoanele trec printr-un proces semi-automat de testare în care verificăm peste 30 de aspecte, printre care:
- receiver și microfon
- display și touchscreen 
- porturi
- test de apel
- codare rețea RO sau externă
- conturi Samsung, Google, Icloud etc
- telefoane blacklisted, declarate furate, sau cu MDM
- autenticitate
- senzori: wi-fi, gps, proximitate, giroscop, lumina ambientală, accelerometru etc
- camere, flash, autofocus
- amprentă, face ID
- butoane
- examinare fizică

Q. Este posibil să primesc un preț mai mic decât evaluare transmisă inițial
Se poate întâmpla să constatăm că produsul este diferit față de descrierea ta și atunci o să facem o nouă evaluare.
De asemenea poți avea surpriza ca evaluarea să crească dacă constatăm că produsul este într-o stare mai bună decât l-ai descris.

Q. Cum pot să primesc preț maxim pe telefonul meu?
Dacă produsul este într-o stare foarte bună, nu este codat, mai ai încărcătorul, caștile și cutia originală, factura de achiziție și poate garanție valabilă, atunci poți primi până la 90% din valoarea minimă de piață în funcție de produs.
Oferta pe care o vei primi se bazează pe corectitudinea informațiilor oferite, deci este important ca descrierea stării produsului să fie cât mai realistă.
* valoarea minimă de piața reprezintă prețul minim la care putem găsi un produs similar, sau prețul la care considerăm că vom reuși să revindem produsul având în vedere previziunile de evoluție ale prețului sau cererea pentru respectivul produs.

Q. Cât timp este oferta de achiziție valabilă?
Oferta este valabilă în ziua în care a fost emisă, deoarece prețurile se actualizează constant.

Q. Ce produse acceptați?
- telefoane și tablete cu Android (peste versiunea 5) și IOS (peste versiunea 7)
- foto DSLR + mirrorless, sport cam 4k (anumite modele)
- obiective pentru Nikon și Canon
- laptopuri de generație mai noua (peste Intel i3 6th gen si AMD similare)
- TV SMART, mai noi de 2018
- caști bluetooth sau gaming
- boxe mici portabile bluetooth
- ceasuri clasice, dar nu gama de lux
- ceasuri smart, branduri cunoscute
- console, jocuri
- SSD-uri
* nu acceptam orice model, deoarece unele sunt greu vandabile sau recunoscute cu probleme.
Dorim să oferim spre vânzare doar produse de calitate, cu adevărat funcționale.

Q. Ce produse NU acceptați?
- cu display crăpat, carcasa deteriorată sau îndoită
- stare generală estetică foarte proastă sau foarte murdare
- produse ce prezintă contact cu lichide
- dungi pe display, pete evidente sau parțial nefuncțional
- probleme de sunet
- telefoane și tablete cu baterie foarte slabă
- având camere defecte
- probleme încărcare
- wifi, gps, bluetooth defect
- nu citesc sim
- blocat în rețea externă, blacklisted, declarate furate, cu icloud sau alte conturi
- telefoane cumparate în rate și neachitate integral
- componente lipsă sau parți care se desprind, dezlipite, sau nu sunt fixate ferm
* facem anumite excepții, deci ne puteți întreba dacă aveți telefoane cu mici probleme
* este esențial să fiți proprietarul produsului pe care îl trimiteți, sau să aveți acordul proprietarului

Q. Ce înseamnă gradele de aspect ale produselor oferite la vânzare?
Încadrăm produsele în unul dintre cele 4 grade de aspect, definite astfel:
Ca nou:
- Produse noi sau Impecabile
- Pot exista zgarieturi extrem de fine, slab vizibile de aproape, doar din anumite unghiuri

Excelent:
 - pot există câteva zgârieturi sau urme fine pe carcasa
- zgârieturi fine pe display sesizabile doar de aproape sau din anumite unghiuri
- câteva zgârieturi fine, mici puncte și urme superficiale pe carcasa sunt acceptate
- fără semne de utilizare majore, impresia este că fost ținut în husă sau a fost destul de bine protejat

Foarte bun:
- pot prezența zgârieturi sau lovituri fine spre medii pe carcasa, vizibile, dar fără deformări
- zgarieturile pe display nu se observă cu telefonul pornit și nu se simt la deget
- cel mai bun raport preț/calitate

Bun:
- uzură mai pronunțată decât uzură normală, însă fără fisuri
- poate prezența decolorări pe display sau 1-2 zgârieturi mai adânci care se simt la atingere
- carcasa poate prezența lovituri mai pronunțate sau zgârieturi care se simt la deget
- defectele estetice pot fi mascate cu o husă/folie de protecție
- preț excelent

Q. Informațiile din telefon sunt în siguranță?
Îți recomandăm să ne vinzi produsele fără date personale, resetate la setările din fabrică. Produsul va fi resetat de către noi și nu răspundem pentru eventuale pierderi de date.
Tot ce vindem trece printr-un proces de stergere totală, încât nu mai poate fi recuperat nimic, astfel să nu îți faci griji că cineva poate folosi datele tale personale.

Q. Care este proveniența produselor?
Produsele provin din achiziții directe de la persoane fizice sau de la persoane juridice din țara sau străinatate

Q. TotalConvert cumpără produse furate?
NU cumpărăm produse furate. Verificăm cu atenție proveniența produselor și refuzăm produsele declarate ca furate, pierdute, blacklisted, sau unde avem dubii. 
Colaborăm îndeaproape cu Poliția pentru a identifica vânzătorii necinstiți.
Raportăm către Poliție produsele pe care le identificăm furate.
În cazul foarte puțin probabil în care o persoană sau entitate dovedește un drept de proprietate asupra unui produs deja vândut, despăgubim cumpărătorul cu suma achitată plus 20%.

Q. Primiți/vindeți și produse fake
Folosim softuri automate de verificare a autenticității telefoanelor si tabletelor, deci nu vom accepta și nu vom vinde telefoane fake și nici alte categorii de produse contrafăcute.

Q. Care este costul transportului?
Expediem produse prin Sameday sau FanCourier, oriunde în aria de acoperire din Romania, utilizând serviciul de verificare colet la destinație.
Transportul este gratuit pentru achiziții cu valoare mai mare de 500 de lei, respectiv cu un cost de transport de 25 de lei pentru produsele sub această valoare.
În București putem oferi transport express, contra-cost.
În caz de retur datorat unor defecțiuni ale produsului, transportul este suportat de noi.

Q. Care este starea produselor aflate la vânzare
Toate produsele trec printr-o inspecție tehnică ce cuprinde peste 30 de aspecte verificate.
Orice defect pe care-l constatăm îl remediem sau specificăm clar pe etichetă. În general nu acceptăm produse defecte.

Q. Vindeți și cumpărați produse către/de la persoane fizice din afara granițelor?
Deocamdata nu.

Q. Care este politica de retururi
Toate produsele au drept de retur în 30 zile la achiziția online sau din magazine.
Dorim să fii pe deplin satisfăcut de alegere, astfel că poți returna produsele, fără menționarea motivelor, atât timp cât sunt în aceeași stare în care au fost expediate.

Q Produsele au Garanție?
Toate produsele au garanție 24 de luni, cu excepția jocurilor și accesoriilor care nu sunt produse electronice și care beneficiază doar de drept de retur. Mai multe detalii despre politica de garanție aici

Q. Cât durează până primesc produsul prin curier
Incercăm să trimitem produsele în aceeași zi, dacă comanda a ajuns până la ora 12, sau a doua zi lucrătoare dacă comanda a juns dupa ora 12 sau într-o zi în care nu lucrează curierii.
În mod normal va ajunge produsul în 24 de ore, exceptând perioadele aglomerate sau dacă adresa de livrare este mai departe de un punct de colectarea/depozit al curierului.

Q. Sunteți amanet?
NU suntem amanet. Vindem și cumpărăm produse electronice.

whatsapp
Telefoane second hand și recondiționate cu garanție 24 luni și drept de retur în 30 de zile, la preț excelent. Vinde și cumpără în siguranță! |
Bucuresti | Romania | 0775 334 455 | info@totalconvert.ro
Totalconvert.ro