Contul meu
Coș de cumpărături 0
Coș de cumpărături
Nu ai încă produse în coșul de cumpărături

Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile L449/2003 si OG21/1992, cu completările şi modificările ulterioare, republicată, precum şi cu modificările introduse de OUG 174/2008 si Ordonanţa 9/2016. Aceste drepturi nu sunt afectate prin garanţia oferită.

Art. 1. Produsele oferite de TotalConvert sunt utilizate, testate de către specialişti, recondiţionate dacă este cazul, curaţate şi sunt vândute în stare bună de funcţionare, sau cu defectele menționate pe factură, certificatul de garanție sau în pagina de descriere a produsului.

Art. 2. Termenul de garanţie este oferit de la data achiziției (respectiv a primirii prin curier a produsului) şi se aplică în cazul defecţiunilor apărute în condiţii de utilizare normală. Garanția pentru produse este de 12 luni, exceptând produsele din categoria jocuri și accesoriilor care nu sunt produse electronice.

 Art. 3. Situaţii care duc la ieşirea din garanţie a produsului:
- aparatul prezintă deteriorări (urme de lovituri, ciobiri, zgârieturi, îndoire, balamale/sisteme de închidere forțate, componente rupte), sau pete pe camere (pe imagini), pete pe display sau dungi vericale pe display, compente sau funcții ce nu mai funcționează corespunzător,  ce nu erau prezente la data cumpărării, cauzate de accidente mecanice, lovituri, şocuri, pătrunderi de lichide, aer comprimat sau alte substanțe, expuneri la foc sau căldură intensă, utilizare greşită sau neglijenţă, componente înlocuite, păstrarea în condiţii improprii;
- a fost utilizat împreună cu accesorii defecte, sau alte accesorii sau baterii în afara celor recomandate de producător sau primite împreună cu produsul;
- defectele au survenit datorită utilizării de încărcatoare defecte, sau portul de încărcare a fost forțat (cablul smuls sau poziția de încărcare nepotrivită), sau prizele au fost necorespunzătoare;
- distrugerea circuitelor interne din cauza șocurilor de tensiune sau a variațiilor rețelei electrice;
- s-au efectuat intervenţii software sau hardware (chiar dacă a fost doar deschis) asupra produsului (de către tine sau o companie de service; nu poți să trimiți telefonul în alt centru de reparații (autorizat sau nu), iar apoi să îl returnezi către noi);
- neconcordantă între numar serial sau IMEI menționat în factură, cel înscris pe produs şi cel electronic înregistrat în produs;

* Nu garantăm etanșeitatea/ rezistența la contact cu lichide a produselor, fiind produse utilizate cu istoric necunoscut.

Art. 4. Vânzătorul nu este responsabil de programele software instalate ulterior de către Cumpărator, şi nici de efectele pe care le au acestea asupra produsului. Vânzătorul nu este responsabil în nici un moment de pierderea/deteriorarea informaţiilor stocate în aparat şi/sau pe cardurile de memorie. Vă rugăm să faceți back-up datelor personale înainte de a trimite telefonul la garanție sau returnare, pentru că se vor reseta.

Art. 5. Nu fac obiectul garanției:
- bateriile - sunt considerate "consumabile" fiind posibil ca în timp să nu mai funcţioneze în parametrii optimi, diminuânduși capacitatea, cu excepția cazurilor în care sunt umflate sau scurtcircuitate, sau nu se mai pot încărca din cauza unor defecte de fabricație sau altor potențiale defecțiuni tehnice care nu survin în urma unei utilizări normale a produsului
- defecțiunile display-ului datorate uzurii normale sau utilizării necorespunzătoare (îngălbenirea ecranului, efectul de burn-in, puncte de presiune, pete, dungi verticale)
- probleme cu privire la recepționarea și transmiterea semnalului audio-video, conexiunii la internet, interferențe, etc (de exemplu, produsul functionează în alte zone sau cu alte cartele SIM)
- probleme apărute aplicațiilor sau datorate update-uri de software (pot aparea incompatibilități, sau aplicații pentru care nu mai este oferit suport)

Art. 6. Nu sunt considerate defecte display-urile care prezinta 3-5 pixeli defecti conform standardului de calitate international ISO 13406-2 clasa II.

Art. 7. Repararea produsului va fi făcută într-o perioadă de maxim 15 zile calendaristice de la data în care este adus la garanţie. În cazul în care nu este posibilă repararea sau Vânzătorul decide că este prea costisitoare, Cumpărătorului i se oferă un produs similar ca aspect și specificații sau despăgubire la valoarea de piaţă din acel moment. Valoarea de piață reprezinta prețul minim la care se poate cumpăra un model similar ca și specificații, respectiv calitate. Cumpărătorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră. Dacă garanția nu poate fi onorată în conformitate cu Art. 3, produsul va fi expediat cumpărătorului pe cheltuiala acestuia. TotalConvert nu garantează efectuarea reparațiilor produselor trimise în garanție cu piese originale sau noi, ci doar utilizarea de piese care asigură funcționarea optima a produsului, respectând pe cât posibil specificațiile și functionalitățile pieselor originale.

Art. 8. Perioada de garanție se prelungește cu perioada cât produsul a stat în service.

Art. 9. Termenul de retur oferit de TotalConvert este de 30 zile, atât în cazul achiziției online cât și din magazinele fizice, cu excepția produselor din categoria "jocuri", ce au un drept de retur de 24 de ore la achiziția din magazine. Caștile audio tip in-ear (intra-aurale) vândute de TotalConvert nu sunt folosite și nu dispun de drept de retur din motive de igienă. Cumpărătorul are dreptul să returneze produsul fără menţionarea motivelor în termenul de mai sus, aplicat de la data de achiziție.

Art. 10. Este necesar ca produsul să fie returnat în starea în care a fost cumpărat (același grad estetic), împreună cu accesoriile oferite. Nu vom achita despăgubiri pentru accesorii sau îmbunătățiri de orice formă ale produsului (de exemplu montare de huse/folii etc). Returul este gratuit pentru produsele defecte și pentru primul produs returnat fără motiv. Mai mult, ne ocupam de toată operațiunea. Tot ce ai de facut este să ne anunți prin formularul de retur, să-l împachetezi corespunzător și să aștepți curierul. Produsul poate fi returnat și fizic în magazin, sau prin comanda curierului de către tine, dar plata transportului în acest caz va fi în sarcina ta și este obligatorie opțiunea de ”Livrare cu verificare colet”.

Art. 11. În cazul retururilor repetate (mai mult de două pe lună) a produselor achiziționate în magazin sau comandate online cu ridicare din magazin, fără un defect real, ne rezervăm dreptul de a refuza returul. De asemenea vom considera abuzive retururile repetate fără motive reale (mai mult de două pe lună) a produselor din aceeași categorie comandate online și ne rezervăm dreptul de a aplica prevederile legale.

Art. 12. În cazul în care produsul returnat în termenul de retur este defect și există suspiciuni că defectul nu a existat la momentul achiziției produsului, vom face investigații suplimentare. În termen de 7 zile lucrătoare de la returnare vom stabili dacă returul poate fi onorat împreună cu returnarea banilor, sau defectul a fost provocat de către cumpărător, situație în care returul va fi refuzat (urmând să fie expediat cumpărătorului pe cheltuiala acestuia), sau cumpărătorul va trebui să achite contravaloarea reparațiilor ce presupun aducerea produsului la starea din momentul vânzării, sau va primi o sumă diminuată, corespunzătoare stării produsului. Aspectele menționate la Art. 3 duc la refuzul returului.

Art. 13. Toate produsele expediate prin curier au opțiunea de verificare colet la livrare, ce-ți permite să verifici starea produsului. În cazul în care nu ai refuzat coletul și nu ai menționat defecte printr-un proces verbal înmânat curierului, se consideră a fi conforme conditiei estetice si specificatiilor prezentate la comandare și nu vei mai putea face ulterior vreo plângere, cu exceptia cazului în care vei demonstra ca produsul prezenta la momentul livrării disfuncționalități (neconformități cu specificațiile tehnice) care nu puteau face obiectul unei verificări corespunzătoare la momentul livrării.

Art. 14. În cazul în care produsul returnat nu mai poate fi încadrat în categoria estetică din momentul achiziției (de exemplu: telefonul a fost vândut având gradul estetic A+, dar la retur poate fi încadrat în gradul estetic A) ne rezervăm dreptul de a refuza returul sau de a rambursa clientului o suma mai mică, corespunzătoare noului grad estetic.

Art. 15. Returnarea banilor (sau orice alte plăți/compensări) în cazul retururilor sau a garanțiilor ce nu pot fi onorate se face de regulă prin transfer bancar, sau în numerar - în cazul produselor achiziționate în magazin cu numerar (pentru sume sub 2000 de lei și dacă magazinul dispune de suficient numerar). În cazul transferurilor bancare, contul trebuie să aparțină cumpărătorului (sau acesta va da o declarație că dorește plata în alt cont). De regulă plata se face rapid, mai ales în conturile băncilor care permit transferuri instant. În cazul produselor achitate cu cardul online, returnarea banilor se face prin intermediul operatorului de plăți online MobilPay (operațiune denumita Creditare, ce poate dura între 2 si 10 de zile în funcție de termenii și condițiile băncilor intermediare). În cazul achiziției prin credit online TBI Bank, TotalConvert va returna banii către TBI Bank iar creditul va fi inchis dacă achiziția a fost făcută cu mai puțin de 30 de zile în urmă. În cazul plăților cu ajutorul cardurilor de credit, banii vor fi returnați cumpărătorului. Suma rambursată va fi maxim egală cu valoare produsului cumpărat și nu ne asumăm nici un fel de costuri bancare (dobânzi, comisioane, penalități etc).

Art. 16. Nu putem onora garanția sau returul produselor care ajung la noi cu conturi active (Icloud, Google, Samsung, Xiaomi etc), coduri de deblocare (FaceID, parola ecran, amprenta etc). Pentru produsele pe care nu le putem verifica din diverse motive (nu se pot porni, sau display-ul nu funcționează etc), nu putem onora returul, sau înlocuirea pe garanție cu alt produs, sau plata oricărei despăgubiri, decât după ce reușim să verificam IMEI-ul/SN-ul intern, ceea ce poate presupune o perioadă de servisare de pănă la 14 zile calendaristice.

whatsapp
Telefoane second hand și recondiționate cu garanție 24 luni și drept de retur în 30 de zile, la preț excelent. Vinde și cumpără în siguranță! |
Bucuresti | Romania | 0775 334 455 | info@totalconvert.ro
Totalconvert.ro